ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

KONKURS OFERT na kompleksową obsługę gastronomiczną – na wyłączność podczas „Dni Międzyrzecza- Święto Między Rzekami” organizowanych w dniach 25-26 maja 2018 roku na terenie: tereny utwardzone i zielone przy parkingu i przy hali sportowej MOSiW ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-02-19 14:33:22 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Ogłoszenie Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury
KONKURS OFERT
na kompleksową obsługę gastronomiczną – na wyłączność podczas
„Dni Międzyrzecza- Święto Między Rzekami”
organizowanych w dniach  25-26 maja 2018 roku na terenie: tereny utwardzone i zielone
przy parkingu i przy hali sportowej MOSiW ul. Pięciu Świętych Braci
Międzyrzeckich   w  Międzyrzeczu
Zamawiający:
Międzyrzecki Ośrodek Kultury z siedzibą:
ul. Konstytucji 3 Maja 30, 66-300 Międzyrzecz. NIP: 596-15-14-808,
Regon: 210252839
 
I.        Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Na przedmiot zamówienia składa się: zapewnienie kompleksowej obsługi gastronomicznej podczas imprez plenerowych w ramach „Dni Międzyrzecza – Święto Między Rzekami 25-26 maja 2018r. Program imprezy:
- 25 maja 2018  koncerty disco polo: CLASSIC, DEFIS, WEEKEND, CZADOMAN
- 26 maja 2018  koncerty: SŁAWOMIR, BLUE CAFE
- wystawa sprzętu wojskowego 17 WBZ w Międzyrzeczu oraz pokazy wojskowe,
- występy zespołów amatorskich i sekcji MOK
2.   Zakres zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówiony do obsługi,który musi zapewnić Wykonawca obejmuje, co najmniej:
a/ obsługę cateringową wykonawców, obsługi technicznej imprezy i innych podmiotów  wskazanych przez organizatora w cenie nie wyższej niż 40,00 zł brutto / osobę ( jeden ciepły posiłek, kawa, herbata, soki owocowe, woda butelkowa gazowana i niegazowana, ciastka kruche)- catering dla łącznie ok.100 osób. Menu oraz szczegóły w tym zakresie, a także godziny podania posiłków zostaną  uzgodnione z Wykonawcą nie później niż na dwa dni przed realizacją.
b/ trzy garderoby dla wykonawców – po minimum 20 osób- wyposażone w stoły, krzesła, lustra, kubki jednorazowe, filiżanki, naczynia stołowe itp., oświetlenie, kosze na śmieci.
c/ Stoiska gastronomiczne, o zróżnicowanym asortymencie m. in.:
  • potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki itp.)
  • potrawy z rożna (kurczak, golonka)
  • hot dogi, hamburgery, zapiekanki, frytki, sprężynki ziemniaczane
  • zestawy obiadowe, sałatki, bigos
  • napoje bezalkoholowe
  • napoje alkoholowe do 4.5% oraz piwo
  • gofry, wata cukrowa, bubble tea, lemoniada
  • lody, żelki na wagę
  • popcorn, prażone orzeszki
           a także na podstawie odrębnych ustaleń z wystawcami lokalnymi:
  • 1 stoisko z lubuskich lokalnych winnic (degustacja),
  • 1 stoisko „Lody z półwyspu Wysoka k/Międzyrzecza
  • 1 stoisko lokalne „Piwo Międzyrzeckie” Czysta z Międzyrzecza
- 1 stoisko lokalne „Lody zamkowe” z Międzyrzecza
- 1 stoisko lokalne „Lele Street Food” z Międzyrzecza
      d/ ilość miejsc siedzących za stołami dla minimum 600 osób
      Wykonawca  będzie pobierał opłaty za świadczone usługi według ustalonych przez siebie
      cen. Wykonawca uzgodni z wystawcami lokalnymi ( podwykonawcami) zasady ich udziału
      w przedsięwzięciu.
3. Zamawiający ustala opłatę za wyłączność na obsługę gastronomiczną imprezy (minimalna kwota wyjściowa to 18000,00 zł brutto )
4. Po stronie Wykonawcy leży również uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń, /obowiązkowo dołączone kserokopie decyzji Sanepidu do złożonej oferty/. Ponadto wykazanie przez oferenta miejsc produkcji garmażeryjnej oraz decyzji Sanepidu dotyczącej możliwości produkcji garmażeryjnej w podanych punktach /catering/ produkcyjnych, sposobu przewozu z punktów produkcyjnych na miejsce imprezy oraz okazania badań Stacji Epidemiologicznej pojazdów przeznaczonych do przewozu żywności.
5.Wykonawca zobowiązany jest do rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi organizatora zawartymi w regulaminie organizacyjnym przedmiotowej imprezy.
6.Wykonawca zobowiązuje się do obsługi punktów gastronomicznych podczas w/w imprezy w czasie jej trwania oraz do bieżącego utrzymania czystości w granicach swojego obszaru w czasie imprezy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do wydawania posiłków w naczyniach jednorazowych. 8.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych.
9. Wykonawca rozlicza transakcję z Zamawiającym w PLN.
 
II.         Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu.
     O obsługę gastronomiczną imprezy z wyłącznością mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  1. Złożą oferty zgodne z zakresem zamówienia określonym w pkt I ppkt 1-2 tej ogłoszenia oraz zadeklarują  kwotę za wyłączność na obsługę imprezy, przewyższającą określoną kwotę minimalną.
  2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiadają aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz zgodę Stacji Epidemiologicznej. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z dopiskiem na kopercie „Wycofanie". Koperty oznaczone w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. Oferty wycofane nie będą odczytywane.
  5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
III.        Opis sposobu i kryteria obliczenia ceny oferty:
  1. Wykonawca zobowiązany jest do podania kwoty, jaką może zapłacić za uzyskanie wyłączności. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Przy ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami:
            Kwota zaproponowana za wyłączność na obsługę gastronomiczną, nie mniejsza od  kwoty wyjściowej, tj. 18000,00 zł brutto
 
IV.        Informacje dotyczące przygotowania oferty.
1.  Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji.
2.  Wykonawca składa tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
3.  Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.  Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania lub komputerze lub inną trwałą techniką oraz podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi oraz opatrzona pieczątkami imiennymi.
5.  Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany lub poprawki muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6.  W przypadku podpisania oferty przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, do oferty powinno być załączone upoważnienie do podpisywania oferty.
7.  Wszystkie strony oferty zawierające tekst muszą być ponumerowane.
8.  Jeśli wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna oferta musi być podpisana przez wszystkich wspólników tej spółki a do oferty powinna być dołączona umowa spółki.
9.  Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu lub kopercie, zabezpieczoną w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści. Oferta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
 
Międzyrzecki Ośrodek Kultury; 66-300 Międzyrzecz; ul. Konstytucji 3 Maja 30,
z dopiskiem:
„Oferta na kompleksową obsługę gastronomiczną podczas DNI MIĘDZYRZECZA 2018”
 
10. Jeżeli żadna z ofert nie będzie spełniała oczekiwań Zamawiającego, zastrzega on sobie możliwość zamknięcia konkursu bez wybrania oferty i zawarcia umowy z dowolnie wybranym przez siebie podmiotem, lub ogłoszenie nowego konkursu. O zamknięciu konkursu bez wybrania oferty Zamawiający powiadomi pisemnie uczestników.
V.         Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą mija po 14 dniach od upływu terminu składania ofert.
 
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia;
    25-26 maja 2018r.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest  Pan Antoni Kraśnicki tel.607773152.
 
VII.       Składanie i otwieranie ofert.
1.      Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego.
  1. Termin składania ofert upływa w dniu 19 marca 2018r. o godzinie 10.00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
     Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  19 marca 2018 r. o godzinie 12.30 w siedzibie Zamawiającego.  O wynikach postępowania Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie oraz na stronie internetowej http://bip.wrota.lubuskie.pl/mok_miedzyrzecz/
 
VIII.      Istotne warunki umowy.
  1. Zawarcie umowy nastąpi według załączonego wzoru Umowy.
  2. Przyjęcie postanowień umowy stanowi istotny warunek przyjęcia oferty.
  3. Akceptacja treści umowy nastąpi przez parafowanie każdej zapisanej strony załączonego wzoru umowy przez Wykonawcę.
  4. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o wyborze jego oferty, miejscu i terminie podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 5 dni od daty ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy z Wykonawcą w formie korespondencyjnej.
  6. Zamawiający żąda od wykonawcy wpłaty zaliczki w wysokości 30 % oferowanej kwoty, w terminie określonym w umowie.
Zamawiający informuje i zastrzega sobie, iż wyłączność na obsługę gastronomiczną dotyczy terenu na którym będzie się odbywała impreza.
       
Międzyrzecz, dnia 19 lutego 2018 r.
Dyrektor
Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury

(-) Ewelina Izydorczyk- Lewy

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony